Jak nakupovat naši službu

  1. Veřejný přístup má omezenou možnost detailů. Pro více informací se, prosím, nejdříve registrujte. Vaše registrační údaje neprodáváme ani nijak jinak nezneužíváme.
  2. Diagnostikujte si stav Vaší firmy pomocí našeho jednoduchého indikátoru firemního zdraví. Ukáže Vám problémové oblasti a míru poškození.
  3. Poté si vyberte v horním vodorovném menu primární oblast, pro kterou hledáte změnu. Pokud je Váš problém komplexní, vyberte "SPRÁVA-ŘÍZENÍ PROJEKTŮ", správný tým i akční plán Vám po úvodní analýze sestavíme na míru.
  4. V každé oblasti máte na výběr buď konkrétního Vámi již osvědčeného manažera nebo zvolte anonymního. V tom případě pro Vás toho nejvhodnějšího vybereme sami.
  5. Zadejte předpokládaný časový rozsah, který ovšem není závazný, vždy bude převažovat konkrétní smluvní ujednání na konkrétní zakázku. Pokud si vůbec nejste jisti rozsahem, využijte ikonu pro dotaz nebo zadejte 1 časovou jednotku.
  6. Stiskněte tlačítko „do košíku“.
  7. Tento objednávkový systém slouží jako nástroj poptávky a objednávka je považována za NEZÁVAZNOU POPTÁVKU. Závazná je až smlouva o poskytování služeb, kterou podepisujeme pro každou novou zakázku.
  8. V pravé horní části vedle menu se zobrazí stav Vaší poptávky a nákupní košík.
  9. Pro dokončení poptávky klikněte, prosím, na symbol košíku s názvem „Zobrazit objednávku“.
  10. Zkontrolujte poptávku a zadejte dodací údaje, tj. lokalitu, které se bude zakázka primárně týkat.
  11. Způsob dopravy - všichni manažeři jsou mobilní, o dopravu se nestaráte. Záleží na kokrétním smluvním ujednání, zda-li sazba zahrnuje dopravu a ubytování či se fakturuje zvlášť.
  12. Způsob platby - záleží na kokrétním smluvním ujednání, standardně se jednorázové výstupy fakturují se 14 denní splatností po dokončení a schválení, vlastní implementace se fakturuje na základě výkazu práce se 14 denní splatností po skončení měsíce.
  13. Máte-li speciální požadavek či potřebujete-li nám něco sdělit, napište nám prosím do kolonky „Poznámka“.
  14. Stiskněte „dokončit objednávku“ a odešlete nám Vaši poptávku.
  15. Poté se zobrazí rekapitulace Vaší poptávky s předpokládanou cenou a kopie poptávky Vám bude odeslána na Vámi zadaný e-mail.
  16. Nebo nám prostě zavolejte či napište na kontakty uvedené na prvním řádku našeho eshopu.
  17. PO USKUTEČNĚNÍ JAKÉKOLIV POPTÁVKY NEBO PÍSEMNÉHO DOTAZU VÁM VŽDY ZAVOLÁME A DOHODNEME KONKRÉTNÍ PODMÍNKY, V PŘÍPADĚ USKUTEČNĚNÍ ZAKÁZKY VŽDY PODEPISUJEME STANDARDNÍ SMLOUVU O POSKYTOVÁNÍ SLUŽEB A DOHODY O MLČENLIVOSTI VŠECH ZÚČASTNĚNÝCH MANAŽERŮ.