Obchodní podmínky
I.
Základní ustanovení
- Tyto všeobecné obchodní podmínky (dále jen „obchodní podmínky“) jsou vydané dle § 1751 a násl. zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník (dále jen „občanský zákoník“) společností:
manazerzmeny.cz s.r.o.,
IČ 092 17 894,
se sídlem Na Kobylce 103, 252 31 Všenory,
zapsané v obchodním rejstříku vedeném u Městského soudu v Praze, oddíl C, vložka 332748
w eb: www.manazerzmeny.cz
(dále jen „prodávající“)
- Tyto obchodní podmínky upravují vzájemná práva a povinnosti prodávajícího a fyzické nebo právnické osoby, která uzavírá Smlouvu o poskytování služeb (dále jen: „Smlouva“) v rámci své podnikatelské činnosti (dále jen: „kupující“).
- Ustanovení obchodních podmínek jsou nedílnou součástí Smlouvy. Odchylná ujednání ve Smlouvě mají přednost před ustanoveními těchto obchodních podmínek.
- Tyto obchodní podmínky se uzavírají v českém jazyce.
II.
Informace o službách a cenách
- Informace o službách včetně uvedení cen jednotlivých služeb a jejich hlavních charakteristik jsou uvedeny u jednotlivých nabízených manažerů. Ceny jsou uvedeny bez daně z přidané hodnoty. Ceny jsou průměrné a orientační, konkrétní ceny pro konkrétní zakázku jsou vždy součástí Smlouvy pro každou konkrétní zakázku.
- Veškerá prezentace služeb umístěná v katalogu je informativního charakteru a prodávající není povinen uzavřít Smlouvu ohledně této služby.
- V katalogu nejsou zveřejněny informace o nákladech spojených s dopravou, ubytováním a případnými dalším vedlejšími náklady poskytování služeb, ty jsou vždy součástí Smlouvy pro každou konkrétní zakázku.
III.
Objednávka a uzavření kupní Smlouvy
- Náklady vzniklé kupujícímu při použití komunikačních prostředků na dálku v souvislosti s uzavřením Smlouvy (náklady na internetové připojení, náklady na telefonní hovory), hradí kupující sám.
- Kupující provádí objednávku prostřednictvím Smlouvy
- Při zadávání poptávky si kupující vybere manažera/y jako vykonavatele služeb, počet časových jednotek, způsob platby a dodání služby.
- Pokud v poptávce není specificky uveden konkrétní manažer, prodávající provede výběr a návrh sám.
- Před odesláním poptávky je kupujícímu umožněno kontrolovat a měnit údaje, které do poptávky vložil. Poptávku kupující odešle prodávajícímu kliknutím na tlačítko OBJEDNAT. Údaje uvedené v poptávce jsou prodávajícím považovány za správné. Podmínkou platnosti poptávky je vyplnění všech povinných údajů v poptávkovém formuláři a potvrzení kupujícího o tom, že se s těmito obchodními podmínkami seznámil.
- Neprodleně po obdržení poptávky zašle prodávající kupujícímu potvrzení o obdržení poptávky na e-mailovou adresu, kterou kupující při objednání zadal. Toto potvrzení je automatické. Přílohou potvrzení jsou aktuální obchodní podmínky prodávajícího. Smlouva je uzavřena po vyjednání konkrétních podmínek individuálně. V případě první zakázky zasílá prodávající návrh rámcové Smlouvy o poskytování služeb, jejíž první přílohou jsou konkrétní ujednání týkající se první zakázky. V případě druhé a další zakázky zasílá prodávají již jen konkrétní ujednání týkající se další zakázky formou další přílohy k původní rámcové Smlouvě.
- V případě, že některý z požadavků uvedených v poptávce nemůže prodávající splnit, zašle kupujícímu na jeho e-mailovou adresu pozměněnou nabídku. Pozměněná nabídka se považuje za nový návrh, který musí být v rámci Smlouvy potvrzen oběma stranami.
- V případě, že došlo ke zjevné technické chybě na straně prodávajícího při uvedení ceny v katalogu nebo v průběhu poptávky či objednávání, není prodávající povinen dodat kupujícímu službu za tuto zcela zjevně chybnou cenu ani v případě, že kupujícímu bylo zasláno automatické potvrzení o obdržení poptávky podle těchto obchodních podmínek. Prodávající informuje kupujícího o chybě bez zbytečného odkladu a zašle kupujícímu na jeho e-mailovou adresu pozměněnou nabídku. Pozměněná nabídka se považuje za nový návrh.
IV.
Zákaznický účet
- Na základě registrace kupujícího může kupující přistupovat do svého zákaznického účtu. Ze svého zákaznického účtu může kupující provádět poptávky. Kupující může poptávat také bez registrace.
- Při registraci do zákaznického účtu a při poptávání je kupující povinen uvádět správně a pravdivě všechny údaje. Údaje uvedené v uživatelském účtu je kupující při jakékoliv jejich změně povinen aktualizovat. Údaje uvedené kupujícím v zákaznickém účtu a při poptávání jsou prodávajícím považovány za správné.
- Přístup k zákaznickému účtu je zabezpečen uživatelským jménem a heslem. Kupující je povinen zachovávat mlčenlivost ohledně informací nezbytných k přístupu do jeho zákaznického účtu. Prodávající nenese odpovědnost za případné zneužití zákaznického účtu třetími osobami.
- Kupující není oprávněn umožnit využívání zákaznického účtu třetím osobám.
- Prodávající může zrušit uživatelský účet a to zejména v případě, kdy kupující svůj uživatelský účet déle nevyužívá či v případě, kdy kupující poruší své povinnosti z Smlouvy nebo těchto obchodních podmínek.
- Kupující bere na vědomí, že uživatelský účet nemusí být dostupný nepřetržitě, a to zejména s ohledem na nutnou údržbu hardwarového a softwarového vybavení prodávajícího, popř. nutnou údržbu hardwarového a softwarového vybavení třetích osob.
V.
Platební podmínky a dodání služby
- Cenu a případné náklady spojené s dodáním dle Smlouvy kupující hradí bezhotovostně převodem na bankovní účet prodávajícího č. 5901816309/0800, vedený u společnosti Česká spořitelna, a.s.,
- Společně s cenou je kupující povinen uhradit prodávajícímu vedlejší náklady poskytování služeb, pokud je takto uvedeno v hlavní rámcové Smlouvě nebo v příloze týkající se konkrétní zakázky.
- V případě bezhotovostní platby je kupní cena splatná do 14 dnů od vystavení faktury.
- Fakturu prodávající vystavuje podle typu poskytnutých služeb:
- Jednorázové a ostatní neopakovatelné služby fakturuje prodávající po dokončení a akceptaci díla.
- Vlastní implementace a interim management prodávající fakturuje na základě výkazu práce se 14denní splatností po skončení měsíce.
- V případě bezhotovostní platby je závazek kupujícího uhradit kupní cenu splněn okamžikem připsání příslušné částky na bankovní účet prodávajícího.
- Prodávající nepožaduje od kupujícího předem žádnou zálohu či jinou obdobnou platbu, pokud není v rámcové Smlouvě nebo dodatcích uvedeno jinak.
- Služba je kupujícímu dodána na adresu určenou kupujícím dle povahy služby a to osobně v prostorách určených ve Smlouvě nebo elektronicky prostřednictvím emailové komunikace.
- Náklady na dodání v závislosti na způsobu odeslání a převzetí služby jsou uvedeny ve smluvním ujednání.
- Prodávající vystaví kupujícímu daňový doklad – fakturu. Daňový doklad je odeslán na e-mailovou adresu kupujícího.
- Kupující nabývá vlastnické právo k výstupům spojených se službou zaplacením celé kupní ceny včetně nákladů na dodání, nejdříve však převzetím služby.
VI.
Odstoupení od Smlouvy
- Kupující, který uzavřel Smlouvu, má právo od Smlouvy odstoupit kdykoliv do začátku poskytování služby nebo dle konkrétních smluvních ujednání.
- Odstoupí-li kupující od Smlouvy, vrátí mu prodávající bezodkladně, nejpozději však do 14 dnů od odstoupení od Smlouvy, všechny peněžní prostředky, které od něho přijal ponížené o prokazatelně vynaložené náklady prodávajícího v souvislosti s objednávkou.
VII.
Doručování
- Smluvní strany si mohou veškerou písemnou korespondenci vzájemně doručovat prostřednictvím elektronické pošty.
- Kupující doručuje prodávajícímu korespondenci na e-mailovou adresu uvedenou v těchto obchodních podmínkách. Prodávající doručuje kupujícímu korespondenci na e-mailovou adresu uvedenou v jeho zákaznickém účtu nebo ve Smlouvě.
VIII.
Osobní údaje
- Podrobnější informace o ochraně osobních údajů naleznete v Zásadách ochrany osobních údajů.
IX.
Mimosoudní řešení sporů
- K mimosoudnímu řešení se strany dohodly používat Rozhodčí soud při Hospodářské komoře České republiky a Agrární komoře České republiky.
X.
Závěrečná ustanovení
- Veškerá ujednání mezi prodávajícím a kupujícím se řídí právním řádem České republiky. Pokud vztah založený kupní Smlouvou obsahuje mezinárodní prvek, pak strany sjednávají, že vztah se řídí právem České republiky.
- Prodávající je ve vztahu ke kupujícímu vázán etickým kodexem CAIM.
- Všechna práva k webovým stránkám prodávajícího, zejména autorská práva k obsahu, včetně rozvržení stránky, fotek, filmů, grafik, ochranných známek, loga a dalšího obsahu a prvků, náleží prodávajícímu. Je zakázáno kopírovat, upravovat nebo jinak používat webové stránky nebo jejich část bez souhlasu prodávajícího.
- Prodávající nenese odpovědnost za chyby vzniklé v důsledku zásahů třetích osob do webového portálu nebo v důsledku jeho užití v rozporu s jeho určením. Kupující nesmí při využívání webového portálu používat postupy, které by mohly mít negativní vliv na jeho provoz a nesmí vykonávat žádnou činnost, která by mohla jemu nebo třetím osobám umožnit neoprávněně zasahovat či neoprávněně užít programové vybavení nebo další součásti tvořící webový portál a užívat webový portál nebo jeho části či softwarové vybavení takovým způsobem, který by byl v rozporu s jeho určením či účelem.
- Kupující tímto přebírá na sebe nebezpečí změny okolností ve smyslu § 1765 odst. 2 občanského zákoníku.
- Smlouva včetně obchodních podmínek je archivována prodávajícím v elektronické podobě a není přístupná.
- Znění obchodních podmínek může prodávající měnit či doplňovat. Tímto ustanovením nejsou dotčena práva a povinnosti vzniklé po dobu účinnosti předchozího znění obchodních podmínek.
Tyto obchodní podmínky nabývají účinnosti dnem 3.6.2020